donderdag 24 november 2011

Lezen

Er moet nog een sprookje van 120 woorden worden geschreven en dat valt niet mee, als je ook nog een nieuw speeltje hebt. Op mijn nieuwe nvsbl-tabletje van de Carrefour heb ik tig e-boeken en pdf-jes staan, die ik eerst heb omgezet in e-pub en zo.
Er wordt alleen nog maar gelezen, van survival handboeken (=crisis) tot literotica en biografiën.
En al die appjes die je kun downloaden (wifi aan boord, ik stop niet voor kinderen); Angry Birds is al uitgespeeld.
Maar Wordfeud is zeer leuk. Mijn eerste en enige spelletje tegen miesjep heb ik gewonnen, in een redelijk tempo, hoewel ze wel 21 uur over de laatste zetten heeft nagedacht.
En nu zit ik te wachten tot iemand weer langs mijn bordje komt; in de tussentijd zit ik in de boeken van Irving te lezen over de laatste wereldoorlog.

Buiten schijnt de zon.

1 opmerking:

  1. Je kunt wel dertig spellen tegelijk spelen. :-)
    Ook zonder Wordfeud is zo'n tablet een bron van niet-aflatend plezier. En het leest ook nog onverwacht lekker.

    BeantwoordenVerwijderen