zondag 11 maart 2012

Gedicht en bedacht

Het is zondag, de rustdag voor het lichaam en de gedachten.
Daarom wat geciteerde gedichten. Voor de geest.

Onuitgesproken ratio # 12

Ik draag een steen op mijn hart
zonder de al te scherpe randjes van dagelijks gemis
en mét een warme glans van 'ik zie je graag'.

© Anna


Een Oh ja

Vandaag ben ik onzichtbaar
Vandaag besta ik niet
Vandaag ben ik als vroeger
Een krabbel bij een lied
Een haastig woordje
Nauwelijks leesbaar
Naast de tekst waar het om gaat
Een PSje
Een Oh ja
Eigenlijk te laat

© thelittleshaman


en een deel van: 
Avondland

en je vertelde me over liefde
god en werkelijkheid
en hoe het één is
in jou en in mij
en je verhaalde over meer
en over hoe dat minder is
totdat alles op is
er niets meer is

© Ineke Wolf


Geen opmerkingen:

Een reactie posten