donderdag 1 maart 2012

Nazit (drank in de bodekamer)

Een korte samenvatting van het voorgaande deze week.

CvdK Franssen is herbenoemd, hij levert de helft van zijn neveninkomsten in ten bedrage van 100.000 eypos. Hij zegt daarbij:
‘Het is mij de afgelopen periode eens te meer duidelijk geworden dat u van mening bent dat ik mijn nevenactiviteiten verder moet terugbrengen.’
Hij belooft een ‘halvering van de nevenactiviteiten in de komende jaren’. Graaiert.

In Westkapelle werden zo'n 100 jongens op verkeerde wijze benaderd, om het maar eens besmuikt te zeggen (oud-gerefomeerd modus uit). Ze wisten het wel (al 30 jaar), maar het is eigenlijk een heel lieve man. En ze hadden het niet zelf gezien.
Dat noemen ze daar geïntegreerde seksuele voorlichting, 'hij penetreerde toch niet?'.
Het stille zwijgen van de eilanden.

Bo mag niet meer op GeenStijl meespelen, want hij doet slowchat. Dat betekent commentaar hebben op Bert Brussen en Bas Paternotte en zo. Ik deed alleen maar een statistisch onderzoek naar populariteit in combinatie met het aantal reacties onder een artikel. Dag hoor.

Ook op Frontaal Naakt ben ik niet meer welkom, althans mijn reacties worden niet geplaatst.
Dat na commentaar op het artikel over Kinnesinne. Men klaagde over (verondersteld) noemen van het adres van het paar door PwnD, dat vindbaar is in telefoonboek en  studentenalmanak.
Dan mag je niet zeggen dat de redacteur van FN met boter op het hoofd zit en zelf een goede hand heeft van het publiceren van IP-nummers en namen van reaguurders. Zo rollen we in Nederland.
Niet welkom bij rechts en ook niet bij links. Gelukkig mag ik nog wel bloggen.

En dan waren er de bonnetjes van het kabinet.
Voor de puzzelaars onder u: neem de declaraties van Jan Cees eens door. Kijk op het bonnetje van Thais restaurant Phonsawang waar Jan Cees iets tot zich nam en noteer de menunummers, zoals hier afgebeeld, nrs. 1, 2, 6, 96, 110 en 114. 112 is extra rijst met ei.


De prijzen staan er bij, op de menukaart vind u het bijpassende gerecht. Er is natuurlijk verschil tussen afhaal en ter plaatse consumeren.
Maar die bonnetjesparade heeft wel een voordeel: je kunt er een culinaire trip van samenstellen. Het zit er allemaal lekker uit. Aanrader is het vispaleis met nieuwe haring.

Een filmpje tot slot, want ik heb nu pas ontdekt dat dat ook kan op Blogger.
'Het doorgezaagde negertje', met dank aan @Ron les Louriers.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten