maandag 23 april 2012

Zie je wel

Dat was nu wishful thinking afgelopen zaterdag op mijn blog. Ik haalde de moeder van Maarten 't Hart aan en prompt zakt het kabinet in het afvoerputje.

En allemaal roepen dat 7 weken achterkamertjesoverleg beter was dan open overleggen met de oppositie, want zij wisten wat goed voor ons was. Mooie straaljagers en BTW-verhoging. Korten en binnenhalen.



Ik begrijp nog steeds niet wat belastingverhoging met uitgaven beperken te maken heeft. Net zo min als het doordrukken van dure projecten waar niemand op zit te wachten. Het ging zo goed zeggen de demissionaire bewindslieden en je proeft de tegenzin om weg te gaan.
Het liefst blijven ze nog heel lang demissionair, verkiezingen na de herfstvakantie zouden de gelegenheid geven om hun plannen door te drukken, In het landsbelang.

En dan zo'n prominent lid uit Limburg in het Journaal: "Limburg is het CDA".
De man beseft niet wat een prominent lid is. Als ik het woord hoor of lees moet ik altijd aan iets anders denken.

A dirty mind is a joy forever.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten