woensdag 20 juni 2012

Vertrouwen

"Ik verklaar op ambtseed dat die man dronken was en zei dat ik een dikke reet heb.
En dat wil ik niet horen, die Marokkanse rotjochies roepen het ook altijd, maar daar loop ik met een boog omheen.
Maar dit was een blanke dronkelap die niet op zijn benen kon staan. En ik had al een pesthumeur vanwege mijn maandelijke ongerief en mijn blond zijn, dus u begrijpt, schop onder zijn ballen, dat zal hem leren. En dat heb ik nog vier keer gedaan, voor het effect".

Ik heb wel wat met vrouwenbillen, dus ik zal niet snel klagen, maar het is een fenomeen bij agentes in Nederland dat die allemaal zo'n achterwerk hebben. Zou het komen omdat ze broeken met een mannencoupe dragen?
Het is ook een feit in de regio Rotterdam dat de politie er inderdaad hardhandig optreedt. Of het nu schuin oversteken of door rood licht lopen is, die greep op je bovenarm is er al snel.

Ik ken een paar feiten uit nabije omgeving, inclusief het aanhouden en pepperen van een geflipte jongeman, die ten gevolge van de behandeling in de ambulance overleed. "Tja, hij was onhandelbaar, we dachten we pepperen hem maar een paar keer van heel dichtbij".

Is terzijde gelegd, letterlijk en figuurlijk. Ik had hem een week er voor nog gesproken op het winkelplein, een en al beleefdheid en een mooie zonnebril op zijn neus. Of het me goed beviel in Spanje, leek hem ook wel wat.

Kijk uit met oversteken, zeker op de Maasboulevard na middernacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten