maandag 11 maart 2013

Helder

Juist, we zien weer wat beter. Vandaag was de dag van de 'ingreep'.
Een kwieke oogarts, twee zusters en een anesthesist en húp, we doen even een staaroperatie, Piece of cake, alhoewel het me even benauwde tussen consult en ingreep,

Maar alles verliep naar wens, mooie operatiekamer, aardige mensen (dat zijn Spanjaarden veelal). Muy bien, muy bien, zeiden ze tegen elkaar over mijn hoofd heen en inderdaad, wat mijn moeder ooit zei na haar staaroperatie, alles is mooier van kleur en veel lichter.
In haar geval was haar grijze truitje weer roze geworden. In mijn geval is de Mediterráneo net zo blauw als op de reisbureaufoto's en is de kleur wit zeer wit geworden.

Morgen controle in de poli en nog een paar weken oogdruppels. Onderwijl een afspraak voor het andere oog maken. Ik had eerder een oogprobleem en weer besefte ik dat goed zicht veel uitmaakt  in je leven. Zonder dat geen autorijden, lezen, fotograferen en op het net rondspoken.

Beau, mijn kleinzoon, deze week 6 maanden oud
En u merkt het niet, maar er kan weer gewoon getypt worden zonder turen en misslagen.
Alleen de D wil nog niet echt. Komt goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten