zondag 17 maart 2013

Posthaven

Zo, Posterous en mijn frivole foto's zijn verleden tijd. Ik heb de gelegenheid te baat genomen en de hele boel is nu door Posthaven binnengehaald en weer gepubliceerd.
In de steigers weliswaar, want de layout is straightforward en de inhoud kan nog niet worden geredigeerd.
Nieuwe uploads doen gaat ook nog niet, alles in afwachting van de definitieve opzet aan de hand van de gebruikersreacties.
Dat betekent dat ik nog geen afbeeldingen kwijt kan en daarom doe ik het maar even hier.
Het is een foto uit de reisbrochure van de Verdwaalde Boer bij Kaapstad.


Ik vraag me bij zo'n foto dan af wat dat laddertje daar doet in een villa met alleen maar begane grond. Het zal toch niet?

1 opmerking:

  1. Het laddertje... hum... laat vooral je fantasie maar de vrije loop gaan, meestal is de werkelijke reden zo banaal dat men teleurgesteld de schouders ophaalt en denk:'O, daarvoor dus...' :-))

    BeantwoordenVerwijderen