vrijdag 26 april 2013

Met mijn vlaggetje..

Ik wist het al, de kinderen van de basisschool moeten in koningskleuren naar de nationale sportdag. Koningsblauw? Nee, oranje, want anders valt uw kind zo uit de toon en uit de groep. En dat wilt u toch niet?
Iets met opdringen en morele dwang, saamhorigheid en wat zingenn we allemaal gezellig mee met het Lied.
Stel je voor dat ze een feestje geven en er komt niemand. In de verte klink een eenzame stem die zingt van mijn vlaggetje, mijn hoedje en mijn toeter.

Het wordt het een beetje gek in dit land, ik schreef het in een eerder blog al, en tenslotte zit u ook op internet, u weet het eigenlijk allemaal wel.

Dus kijk ook even naar dit filmpje, je wordt al aangehouden als je je hondje uitlaat op het vliegveld. Niet vanwege dat hondje, gewoon, omdat je geen gehoor geeft aan een uitnodiging. Filmpje is bijna weg van YT.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten